قسمتم اینه....

 

 

::منو حالا نوازش کن ....                         که این فرصت نره از دست ::  

:: شاید این اخرین باره ....                    که این احساسه زیبا هست :: 

:: منو حالا نوازش کن ....                            همین حالا که تب کردم :: 

:: اگه لمسم کنی شاید ....                              به دنیای تو برگردم ::  

:: هنورم میشه عاشق بود ....             تو باشی کار سختی نیست :: 

:: بدون مزر با من باش ....                        اگرچه دیگه وقتی نیست :: 

:: نبینم این دم رفتن ....                         تو چشمات غصه میشینه :: 

:: همه اشکاتو میبوسم ....                            میدونم قسمتم اینه :: 

 

 

 

برو...

 

مطمئن باش و برو


ضربه‌ات کاری بود


دل من سخت شکست


و چه زشت


به من و سادگی‌ام خندیدی


به من و عشقی پاک


که پر از یاد تو بود


و خیالم می‌گفت تا ابد مال تو بود


تو برو، برو تا راحتتر


تکه‌های دل خود را آرام سر هم بند زنم